rum.ungurury.ru

Tratamentul articulațiilor și a coloanei vertebrale

Bună ziua, „Bunica!“ Sunt 62. Prin profesie Sunt o asistentă medicală, și, prin urmare, în practica lor, bazată atât național, cât și cu privire la metodele de tratament medical.

Experiența lor și doresc să împărtășească. O mulțime se întâmplă în sfaturi ziare și rețete musculo-scheletice aparate de gestionare a bolilor. Doamne ferește că acestea îi ajută pe cei bolnavi! Dar, din păcate, nu este întotdeauna astfel de boli sunt vindecate numai comprese si cataplasme. Acest lucru știu din practică. bun efect terapeutic are preparat farmaceutic „ALFLUTOP“. Ea nu are efecte secundare. Injecțiile cu el trata artroza si coxartroza 1-2 grade, dureri lombare si osteoporoza. Acest medicament este administrat intramuscular, și în articulația bolnave, în timp ce hernii intervertebrale - paravertebrally (introducerea anestezicului la locul rădăcinilor orificiilor de ieșire intervertebrale). După un astfel de tratament este ajustat metabolismul osos, apare cartilagii actualizat și lichidul articular. Chiar și în stadiile avansate ale bolii acțiunii medicamentului este eficient. Știu aproximativ 40 de persoane, care au fost vindecate „ALFLUTOP“. La un curs obligatoriu de 20 de preparate injectabile.

Trei luni mai târziu, se repetă. În osteoporoză, în cazul în care pacientul suferă de asemenea de degenerare, este necesar ca, în paralel cu acest medicament de 1-2 ori pe an pentru a intra pe 1 fiolă pe lună „Retabolil“. În general, dacă nu doriți să rămână un infirm, și ar trebui să fie tratate cu medicamente. Pentru prevenirea și tratamentul bolilor este necesară, dar sistemul de ceai musculoscheletale, compot și alte băuturi pentru a bea pe zi, la 1,5 litri de apă. Cu toate acestea, este necesar, după eliminarea exacerbare a bolii face exerciții fizice pentru a ajuta sistemul musculo-scheletice. Începeți cu cea mai ușoară, și apoi crește treptat sarcina.