rum.ungurury.ru

Când hrana CLOSE Navesti, & laquo; bunica & raquo; set geanta unul pentru

Bună ziua, „Bunica!“

Aici ne întâlnim din nou. Eu vin din Rusia, dar pentru mai mult de 40 de ani care trăiesc în Ucraina. Familia mea - soț și cele două fiice, iar în Rusia locuiesc mama, care de 90 de ani, și fratele meu și familia lui. Când mă duc să-i viziteze, să ia întotdeauna un 10-15 ziar „Bunica“, pe care ei sunt fericiți să re-citit. Un ziar uitat si familia mea au fost foarte supărat de acest lucru. Toate problemele de „Bunica“ este stocată într-o foaie ca este păcat să-și piardă astfel de informații valoroase. Sunt un medic veterinar cu experiență, dar în mod constant îmbunătățirea nivelului lor de cunoștințe. Astăzi vreau să spun despre tratamentul ulcere trofice.

ulcere trofice apar din diverse motive. Există mai multe medicamente folosite pentru a le elimina, dar, din păcate, nu toate și nu întotdeauna ele ajuta. Dar utilizarea fondurilor, care doresc să rețetă oferta de mai jos pentru a scapa de ulcere trofice multor oameni. La un moment dat ma ajutat să mă vindece.

Unguent de ulcere trofice