rum.ungurury.ru

Mare este puterea în sine forța!

Bună ziua, „Bunica!“ Eu scriu toată lumea să știe despre vindecarea mea de la legkih.Mne tuberculoza 34 de ani. Sunt un medic de profesie și așa că pot prelua controlul asupra sănătății lor. Cu toate acestea, din păcate, nu am observat că furisat la mine boală teribilă. Jumătate tratate în tubdispansere, dar de droguri a început a se potrivi ficatului și pancreasului, iar bacilul tubercul insidios și nu a vrut să părăsească corpul meu. A fost foarte greu. Și apoi m-am decis să fie tratate de luni sredstvami.Pervy populară a găzduit un amestec de lamaie usturoi. Toca 300 g de usturoi cojit și 1 kg de lămâi fără semințe, amestecat și pus în frigider pentru depozitare. În fiecare zi, eu iau 1 lingura De 2-3 ori pe zi, timp de 20 de minute înainte de a mânca. Aceasta ucide bacilul tubercul. O alta ia 1 lingura De 3 ori pe zi de ulei de pește și a băut 500 ml pe zi de bulion orz-cancer (sticlă spălate orz cereale 1 litru de apă, adus la fierbere și fierte timp de 30 minute. Se scoate din căldură, se filtrează și bulion fierte la 3-5 racii. am băut rece). De asemenea, am încercat să fac dieta mea a fost bogat în proteine, grăsimi. Consumul de carne, șuncă, ouă, unt topit, oua, fulgi de ovăz, ceapa, usturoi, pepene verde, sfecla roșie, lămâi, pere prăjite, struguri, varză, miere și morkov.No cel mai important - este infuzie de bun venit din Samos. Ar trebui să fie plasat într-o linguriță termos 1 ierburi tocate, se toarnă 2,5 litri de apă clocotită și infuzat 15 minute. Tulpina de perfuzie și se dizolvă în 1 linguriță miere și unt de casă. Hot băutură 1 pahar cu înghițituri mici, înainte sau după o masă. În timpul zilei, bea 3-5 pahare. Am luat aceasta înseamnă o lună, apoi a făcut o pauză de 10 zile și de băut din nou infuzii repetate. După primele trei săptămâni de la început până la tuse flegma, iar șase luni mai târziu, așa cum este prezentat de raze X, tuberculoza au fost doar mici cicatrice in plamani. Acum sunt comp