rum.ungurury.ru

În satul meu de secole pentru a vindeca copiii așa, bătrâne

Bună ziua, „Bunica!“

În următorul articol am împărtășesc mijloacele de vindecare, care a fost mult timp folosit în satul meu, în tratamentul copiilor și adulților. Ele sunt încă relevante, și sper că vă va ajuta să recupereze mai mult de o persoană.

Orz, care a apărut pe ochi, poate fi îndepărtată fără probleme. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie pentru a lega firul de la baza degetului inelar al mâinii, prin care a apărut formarea. Orz va veni în curând.
boli de piele, inclusiv eczeme, în satul meu a eliminat cenușă de usturoi. pânze de usturoi ars, cenusa rezultate au fost amestecate în mod egal în volum cu miere proaspătă și unt, șters loc problematic de apă caldă și apoi tratat cu un unguent preparat. Ei au păstrat cald până până se absoarbe crema. Și astfel pentru a recupera.

Într-o zi mama mea a venit o femeie tânără cu un copil în brațe. Ea a spus că băiatul a avut un hidrocel congenital, și a cerut mama mea să-i spun unele remediu popular pentru vindecare, care va ajuta la evitarea intervenției chirurgicale. Mama ei a ascultat, sfătuiți să nu se grăbească în operație, iar când băiatul a fost de 3-4 ani face seara, de zi cu zi, înainte de culcare soluție caldă puternică de minute mangan și 10-15 pentru a reduce testiculele copilului la el. Băiatul nu este capricioasă, este necesar să-i spună povești. Un total de 10 de proceduri a fost de ajuns că a fost vindecat. Acest băiat a crescut, căsătorit și are doi copii.



Am tratat în satul meu, și osteocondroza. Turnat 0,5 litri de Brew-Pervaki 200 g de usturoi zdrobit insistat 8 zile agitând periodic, și apoi frecat pe tinctura de noapte în zonele cu probleme. Și astfel la o îmbunătățire stabilă.