rum.ungurury.ru

Mulți oameni trebuie să îndeplinească, pe diverse teme pentru a comunica cu ei



Bună ziua, „Bunica!“ Am de multe ori trebuie să călătorească, întâlni oameni diferiți și de a comunica cu ei. Unele note de călătorie pe care vreau să împărtășesc cu cititorii gazety.- Când am fost de aproximativ 12 - îmi spune un om fermecător călător - pe brațul meu a apărut veruca. La început nu a fost deosebit de îngrijorat, dar educație a crescut, și am fost îngrijorat, mai ales că alte condiloamelor a apărut deja într-una din nările lui. Am încercat o grămadă de diferite unguente, care sunt prescrise de medici, dar nimic nu a ajutat. Mi-au prietene a început să râdă. Vă puteți imagina durerea mea ?! mama este, de asemenea, foarte îngrijorat de mine. Apoi într-o zi, ea se duce la magazin, gândindu-mă cum să facă față cu răni mele, și ea ajunge doi bărbați. Mama aude cum un om spune altul: „Tu știi cum să trateze negii? După ploaie pe un poli balamale orizontal în grădină aveți nevoie pentru a conta al treilea de sus zherdinu, îndoiți, asambla atârnând în jos pe picături ei, picăturile de ploaie, și să le ungi negi. În curând ei vor dispărea“.Mama auzit această conversație, uimire uitat unde a fost. Repede M-am întors și sa întors acasă. Intrând în casă, el imediat mi-a spus o poveste care sa întâmplat cu ea. Am ascultat cu atenție și a început să aștept cu nerăbdare să ploaie. Când a fost făcut după cum a spus neznakomets.I un miracol sa întâmplat: în a doua zi a veruci mele a început să se usuce în sus! Aici mă gândesc și mă întreb, cum providențial au fost trimise oamenilor. Satul este al nostru se află la 40 km de drumul principal, așa că rătăci în ea doar ca nimeni nu a putut. De atunci, perspectiva mea asupra vieții sa schimbat complet. Am început să cred în Dumnezeu și mintea universală. Deci încrede în Domnul, și totul va fi bine! - a terminat povestea ei, povestea mea mi-a spus poputchitsa.Sleduyuschuyu un znakomyy.- aleatoare m-au torturat, constipație și